Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi

Merak ettiğiniz tüm soruları 0850 888 09 09 numaralı Çağrı Merkezi’mize 7/24 ulaşarak sorabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri hafta içi 08:30 – 17:00 arası hizmet vermektedir.
Çalışma saatleri dışında sesli mesaj bırakabilirsiniz.


Dahili Numaralarımız

  • Ethica Sigorta Çözüm ve Hasar İhbar Hattına hoş geldiniz. Size hizmet verebilmek için gerekli bazı kişisel verileriniz işlenecek ve görüşmeleriniz kaydedilecektir. KVKK gereği Aydınlatma yükümlülüğümüz kapsamında bilgi almak için lütfen 88’i tuşlayın.
  • Ambulans için 99'u
  • Kiralık araç, çekici, konut ve işyeri acil yardım asistans hizmetleri için 1'i
    Ardından
    • Çekici ve Yol Yardım hizmeti için 1'i
    • Kiralık Araç hizmeti için 2'yi
    • Çilingir, Cam Kırılması ve Diğer Yardım hizmetleri için 3
  • Hasar ihbarlarınız için 2'yi
    Ardından
    • Aracınızla ilgili ihbarınız için 1'i
    • Konut, İşyeri ve diğer ihbarlarınız için 2'yi
    • Araç cam hasarı için 3
  • Hasar dosyanız hakkında bilgi almak için 3
    Ardından
    • Araç dosya takibi için 1'i
    • Konut, İşyeri ve diğer dosyaların takibi için 2'yi
    • Değer Kaybı ile ilgili konular için 3
    • Bedeni Hasar ve Arabuluculuk işlemleri için 4
  • Göz, Diş, Estetik, Check-Up paketleri hakkında bilgi ve randevu almak için 4'ü,
  • Tamamlayıcı sağlık poliçe ve provizyon işlemleri hakkında bilgi almak için 5'i,
  • Görüş ve önerilerinizi paylaşmak için 6'yı,
    Ardından
    • Web sitemizden satın aldığınız trafik sigortanızla ilgili iptal talebinde bulunmak için 1'i,
    • Web sitemizden sorgulamış olduğunuz trafik sigortası fiyat çalışmaları veya poliçeleriniz hakkında görüşmek için 2'yi,
    • Diğer konularda görüşmek için 3'ü, tuşlayabilirsiniz.