Size daha iyi bir hizmet sunabilmek için gizlilik politikamız doğrultusunda çerezler kullanıyoruz. Sitemizi ziyaret ederek çerez kullanımına onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi almak için Ethica Sigorta Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nu ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.

Hasar anında ve sonrasında almanız gereken önlemleri, merak ettiklerinizi burada bulabilirsiniz.

Hasar Sürecini Yönetmek Çok Kolay!

Hasar meydana geldiğinde 0850 888 09 09 numaralı Çağrı Merkezi’mizi arayarak hasar ihbarında bulunun. Hasar ihbarı yapmadan önce ihbar sırasında sizden istenecek bilgileri önceden hazırlayarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz.

Hasar ihbarınız sonucunda oluşturulan hasar dosya numaranızı mutlaka not edin. Size verilen hasar dosya numarası hasar dosyanız ile ilgili bilgilere ulaşmanız konusunda kolaylık sağlamakla birlikte, hasar dosyanız ile ilgili tüm yazışma ve bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.

Hasar dosyanız sonuçlanana dek size ihbar aşamasında bildirilmiş olan hasar dosya numaranızla sorgu işlemlerinizi Ethica Sigorta Müşteri Hizmetleri'nden veya buradan takip edebilirsiniz.

Aracınız yürümüyor ya da yürümesi güvenlik problemi oluşturuyorsa, çekici hizmetimizden faydalanmak ve hasar dosyanızı açmak için 0850 888 09 09 numaralı Çağrı Merkezimizi arayınız.

İlgili Belgeler

  • Tamamlayıcı Sağlık - Tedavi Masrafları Talep Formu

    Görüntüle
Bize Ulaşın 0850 888 09 09
Teklif
Al